Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-07-2019, 23:48 door Anoniem

Door Anoniem: Ik zou er niet meer aan moeten denken om 3 verschillende kaartjes te moeten kopen om mijn dagelijkse reis te maken. Bus trein en metro. Dat is zo 1990, duur, inflexibel,traag en complex Je kon met één kaartje toe op sommige trajecten (strippenkaart in de trein), anders twee (bus+metro+tram, trein). En je hoefde je niet druk te maken over in-en-uit-en-in-en-uit-en-in-en-uit te checken bij overstappen. Dat scheelt nogal wat stappen waarop het fout kan gaan. Moet je eens kijken hoeveel aparte nieuwe soorten kaarten erbij zijn gekomen sinds de ov-chipkaart verplicht werd. Iedere streek heeft zo z'n eigen. Want anders blijven de dagjesmensen uit de bus. Waarmee de ov-chipkaart zelfs de oorzaak is van meerdere kaartsoorten in omloop brengen, die allemaal net even eigen voorwaarden hebben. De invoering van de ov-chipkaart en dus zeker voor af-en-toe-gebruik fors moeten investeren in een plastieken geldgat betekende in Zeeland een vermindering van 25% op het totaal aantal passagiers betekende. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha