Je hebt een klacht over de onderstaande posting:
Door Anoniem: Hoe krijg ik die open poort gesloten? En hoe weet ik of er geen “port forward” naar mijn computer is? Hangt er mogelijk vanaf om welk poortnummer het gaat. In elke geval om te beginnen uPnP (universal Plug and Play) in modem/router uitzetten. Verzeker je er ook van dat de mogelijkheid om op afstand ("remote") in te loggen op de modem/router is uitgeschakeld. Hierrna modem/router uitzetten, en na enkele seconden weer aan. Vervolgens weer testen met Shields Up Ook blijf ik hoe dan ook krijgen dat “Ping Reply: RECEIVED (FAILED) — Your system REPLIED to our Ping (ICMP Echo) requests, making it visible on the Internet” terwijl ik op de router heb aangevinkt: “Discard Ping To WAN Interface” Is er een configuratie optie om de WAN-ping op "ignore" te zetten? Zo ja, kies dit en test opnieuw.
Beschrijf je klacht (Optioneel):
Hij zegt echt een hele hoop, maar er zijn een tweetal punten die ik er uit wil halen: 1. Je telefoon staat pas echt uit als de ...
Als hostingbedrijf krijgen wij steeds vaker klachten dat een website van een klant ten onrechte persoonsgegevens publiceert of ...
Nederland is vandaag een nieuwe internetprovider rijker die zegt zich te zullen inzetten voor privacy, veiligheid en vrijheid. ...
CTF/Challenge Developer
Wil jij ook werken bij het leukste securitybedrijf van Nederland en je coding skills in te zetten voor het ontwikkelen van de nieuwste security challenges voor onze klanten en evenementen zoals bijvoorbeeld #CTC2019 en #ECSC2019?
Wanneer het over cyberaanvallen gaat worden vaak termen als geavanceerd of geraffineerd gebruikt, maar in de praktijk blijkt ...
Wanneer je hieronder het e-mailadres van je account opgeeft wordt er een nieuwe activatielink naar je gestuurd. Deze link kun je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Wanneer je het juiste e-mailadres hebt opgegeven ontvang je automatisch een nieuwe activatielink. Deze link kan je gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Geef je e-mailadres op en kies een alias van maximaal 30 karakters.
Je hebt je succesvol aangemeld. Voordat je je account kunt gebruiken moet deze eerst geactiveerd worden. Dit kan je zelf doen middels de activatielink die naar het opgegeven e-mailadres is verstuurd.