Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-07-2019, 13:16 door Anoniem

Door Anoniem: Hoe krijg ik die open poort gesloten? En hoe weet ik of er geen “port forward” naar mijn computer is? Hangt er mogelijk vanaf om welk poortnummer het gaat. In elke geval om te beginnen uPnP (universal Plug and Play) in modem/router uitzetten. Verzeker je er ook van dat de mogelijkheid om op afstand ("remote") in te loggen op de modem/router is uitgeschakeld. Hierrna modem/router uitzetten, en na enkele seconden weer aan. Vervolgens weer testen met Shields Up Ook blijf ik hoe dan ook krijgen dat “Ping Reply: RECEIVED (FAILED) — Your system REPLIED to our Ping (ICMP Echo) requests, making it visible on the Internet” terwijl ik op de router heb aangevinkt: “Discard Ping To WAN Interface” Is er een configuratie optie om de WAN-ping op "ignore" te zetten? Zo ja, kies dit en test opnieuw.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha