Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

10-07-2019, 07:48 door [Account Verwijderd]

Door karma4: Uit onderzoek van de ICO blijkt dat door slechte beveiligingsafspraken bij het bedrijf betaalkaart-, reis- en adresgegevens konden worden gestolen. Naar aanleiding van het onderzoek heeft British Airways verschillende beveiligingsverbeteringen doorgevoerd. British Airways heeft 28 dagen om beroep aan te tekenen en laat aan de BBC weten dat het dit ook zal doen. Dat beroep is logisch en ik vermoed dat de ICO bij de rechter nat zal gaan. Ik zie nergens een bewijsvoering van opzettelijke nalatigheid. Dat er ingebroken wordt, dat kan gebeuren. Als het slachtoffer daarna beboet dat hij de boel maar beter had moeten beveiligen is disproportioneel en onhoudbaar. Schuld hoort bewezen te worden met een gedegen onderbouwing. Als deze inbraak zoiets teweeg brengt hoort het ook bij de banken met alle skimming en pishing te gebeuren. Men is van mening dat áls je gevoelige gegevens verwerkt, dat je dan de verplichting hebt om dat veilig te doen. Dat houdt in a) je eigen software veilig maken en b) geen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha