Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-07-2019, 11:08 door Anoniem

Even puur reagerend op bovenstaand bericht (het onderzoek van de NO niet gelezen), dan komen bij mij direct al een paar zaken boven. - is de voorkeur voor email wellicht ingegeven door al jarenlange telefonische onbereikbaarheid van de overheid (lange wachttijden en na lang wachten de spreekwoordelijke blondine aan de lijn)? - is de voorkeur voor deskundigheid van de ambtenaar en de veiligheid van persoonsgegevens juist niet ingegeven door het huidige gebrek daaraan? - een fysieke plek mag volgens de meerderheid van de ondervraagden niet verdwijnen, terwijl dat juist wèl de insteek is van de overheid, het zoveel mogelijk terugdringen van fysieke burgercontacten (is namelijk goedkoper). - en volgt juist uit die constatering niet, dat de overheid in de toekomst alleen nog digitaal communiceert? Voor de overheid zullen deze uitkomsten alleen maar extra motivatie zijn nóg meer de burger van zich te vervreemden, door zich te verschuilen achter digitale anti-burgermuren.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha