Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-07-2019, 14:55 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Door Marilee: Hoi allemaal, Nou ik wou dus de slimme meter van Stedin gaan weigeren, heb er geen behoefte aan, ik kan makkelijk zelf mijn meterstanden doorgeven. Nu heb ik 's even e.e.a. nagezocht en nu blijkt dus dat mijn elektra meter nog prima is maar mijn gasmeter dus in 2014 is afgekeurd en in 2016 al vervangen had moeten worden!? (Nooit bericht of iets over gehad!) Bestaat er nog zoiets als een gewone gasmeter of krijg ik nu alsnog die slimme meter aangesmeerd? Wat dacht je er van om de meter gewoon administratief uit te laten zetten? Probleem opgelost? Je kunt natuurlijk ook even contact opnemen met Stedin, er staat van een telefoon nummer in de brief dat je kunt bellen. Probleem helemaal niet opgelost. Nooit kiezen voor administratief uitzetten maar voor een domme meter zonder unit erin die de data verstuurt. Verder zijn er slimme elektriciteit meters in omloop die teveel kWh tellen. Stedin doet overigens helemaal niet moeilijk, ik heb 1 mail gestuurd om aan te geven dat ik de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha