Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-07-2019, 22:32 door karma4

Door Anoniem: Wat een onzin. Als je als ICT'er serieuze veiligheidsproblemen constateert (of hebt), dan wordt dat zelden tot nooit genegeerd. Als je dit als ICT'er vaststelt, en je baas hoont je weg, dan speel je de bal hogerop, passeer je deze manager en ligt de issue(s) voor. Maar dit gebeurt niet. Men vind het maar wat best als je geen verantwoordelijkheid neemt en een signaalfunctie hebt. Stel je voor dat je dan serieus aan de bak moet. Het is inderdaad veilig om niets bij de baas te melden, doe jet het wel dan lig je er snel uit. Je kunt ook je gelijk zien te halen om de media verhalen te laten maken. Onzeker resultaat of je moet er enkel op uit zijn om mensen collega's te beschadigen. … Heeft iemand bijvoorbeeld problemen met de software op een uitgegeven laptop, dan wordt de laptop ingenomen, krijgt de medewerker een andere laptop, en de laptop waar het probleempje zich op voordeed wordt leeg gehaald en voorzien van een nieuwe image. Dat is toch in-en-in triest? Nou nee dat is niet triest ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha