Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-07-2019, 16:08 door Anoniem

Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen de frekwente gebruikers van het systeem en de onregelmatige gebruikers. De frekwente gebruikers hebben "reisproducten" (braak!) Dus abonnementen, kortingskaarten, dat soort dingen. Die mensen geef je een OV kaart waarmee ze zich bij de conducteur kunnen identificeren als houder van dit product. In- en uitchecken hoeft niet, ze hebben immers al betaald. Daarnaast heb je onregelmatige gebruikers die per rit moeten betalen. Die kunnen best met hun bankpas betalen. Dat hoeft geen grote wijzigingen in het systeem nodig te maken want het is niet nodig hun gedrag te koppelen met een of andere reisproducten database, ze willen gewoon betalen voor hun reis net zoals ik betaal als ik benzine tank of boodschappen doe. Er is de complicatie dat je wel de daadwerkelijk gereisde afstand moet weten dus in- en uitchecken is nodig, maar dit hoeft niet verder te gaan dan bij inchecken koppelen van een instappunt aan een betaalpas ID, en bij uitchecken bepalen van de reisafstand ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha