Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-07-2019, 14:00 door buttonius

Ik vind dat ING hier mede schuldig is door het veel te gemakkelijk te maken een additioneel toestel te machtigen. Op z'n minst zou daar een bedenktijd van (bijvoorbeeld) een uur in moeten zitten waarna de gebruiker nogmaals de machtiging moet bevestigen. Een briefje naar je huisadres met een eenmalige autorisatie code kan ook, maar duurt natuurlijk langer. Maar ze zouden je ook even kunnen bellen om te vragen of je weet wat je doet. Dat doen ze ook af en toe als ik met mijn credit card iets betaal waar ze (kennelijk) twijfels over hebben. Eventueel kan de app de gebruiker laten kiezen op welke manier ING de aanvraag zal verifiëren Weer zo'n reden waarom die ING app niet op mijn telefoon komt (ja; ik bankier bij ING en binnenkort verwacht ik transacties te moeten bevestigen met een of andere "sleutelhanger" van ING).

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha