Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-08-2019, 00:28 door Anoniem

@ TS Wat mij veel meer benieuwd: heeft kpn bewijs geleverd (log bestanden dat vanuit jou IP over port 25 spammend is) of alleen een mail van: Uw computer spammend? Ik heb dit namelijk al eens mee gemaakt met XS4ALL, in 1 van onze 26 panden. In dit pand stonden 6 computer. 5 (internet café) computers die beveiligd waren met Faronics Deep Freeze (starten vanaf een beveiligde Image), en 1 medewerker pc. De ene medewerker pc gecontroleerd en uit voorzorg toch maar geformatteerd. Volgens XS4SOME bleven we spammen. Er een eBox firewall / logger tussen gezet, maar niks kunnen vinden. Na een heleboel hen en weer gemail, kregen we een log bestand. Wat bleek: Was niet eens ons IP nummer. Na dat terug gemaild te hebben was binnen 1 uur de blokkade weg, maar nooit 1 excuses gehad te hebben. Gelukkig lopen nu bijna alle internet verbindingen via Fiber & Ziggo zakelijk , zodat wij van XS4NOT4US verlost zijn. mvg HaSo

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha