Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-08-2019, 15:17 door Anoniem

Door Anoniem: Op iOS is dit niet het geval. Gebruikers van iOS patchen aanmerkelijk beter en banken bekijken de CVE’s die gefixed worden en bepalen de impact daarvan op hun app. Zolang een versie ondersteund wordt is er niet (een aannemelijk) risico. Als in: https://www.security.nl/posting/619643/%2290+procent+zakelijke+iPhone-gebruikers+mist+belangrijke+update%22 zeker? Als je daar anders over denkt: elke bank heeft een Coordinated Vulnerability Programma. Verdien je nog een leuke cent als je met een PoC aantoont dat iets onveilig is. Maak het daarna na 60 dagen publiek zoals het hoort. Horen we over 60 dagen dus niets hierover, dan houd ik het op FUD. Het probleem is dat die vulnerabilities dan wel op het nivo van de IT infrastructuur en software moeten zitten. Als de banken zelf besluiten dat iets op een bepaalde manier moet werken, bijvoorbeeld een faciliteit voor het resetten van je wachtwoord als je dat vergeten bent, of het toevoegen van een nieuwe telefoon app aan je account, of ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha