Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-08-2019, 09:57 door Anoniem

Door Anoniem: (...) vulnerabilities (...)een standaard reply tekst van zo'n callcenter miep (...). Dan meldt je het niet op de juiste plek, want bij de security afdelingen werken geen callcenter miepen (of althans, ik ben ze nog niet tegengekomen). Niets is 100% veilig, je zult altijd iets vinden als je lang genoeg zoekt, de vraag is alleen of het bekend is en niet op een andere manier dan jezelf kunt bedenken al gemitigeerd is of gewoon in de praktijk geen misbruik erop is (denk aan bv. publieke wifi, op zichzelf een risico maar met een App met certificaat-controles delf je als aanvaller toch het onderspit.... niet nuttig om dat dan dus te melden). Je lijkt niet te snappen waar het over gaat. Wat ik bedoel is dat als de bank besluit om het voor de klant (en henzelf) allemaal makkelijker te maken bijvoorbeeld door een password reset mogelijkheid die je nieuwe password stuurt per SMS, of een mogelijkheid om een nieuwe telefoon van de APP te voorzien door de oude telefoon een QR code te laten tonen die de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha