Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-08-2019, 14:59 door Anoniem

Door Kili Manjaro: Als je daar intrapt ben je wel aardig naïef... Niet iedereen is een IT specialist (met al dan niet) jaren kennis en ervaring. Enig inlevingsgevoel met de "gewone" mensen die dit soort apparaten gebruiken zonder de techniek erachter te snappen is ook wel op zijn plaatst. De bank maakt en promoot QR-codes (die veirkantjes met zwart-witte klokjes erin), nou dan zal het wel goed zijn. ING heeft e.e.a. makkelijker gemaakt, en daarbij veiligheid achtergesteld. Maar schuift nu wel de schuld op de slachtoffers, omdat ze niet goed gelezen zouden hebben / dan wel makkelijk afgeleid zouden zijn door de daders. Dat het zo makkelijk is om de app op een tweede toestel de koppelen aan iemands bankrekening, is gewoon een (bewuste?) ontwerpfout van de bank. Wel makkelijk, maar niet veilig. Hier had op zijn minst!!! een aparte autheticatie in de MijnING pagina moeten plaatsvinden met een andere authenicatiecode/middel dan dat van de app zelf. Door Anoniem:Of het dom is? Achteraf ja, maar op het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha