Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-08-2019, 09:32 door Anoniem

Door Bitje-scheef: Je moet ergens iets registreren anders kun je geen saldo verrekenen, als het fout gaat moet je het ook terug kunnen draaien. Daar zijn nu eenmaal registratievereisten voor. Pas als je de hele registratieketen bekijkt, van opwaarderen tot afwaarderen kun je iets volgen. Hoe zou je dit functioneel kunnen hakken ? Opsplitsen in meerdere databases ? Praktisch gezien: Wanneer er een probleem ontstaat wil je dit snel kunnen oplossen voor de klant, wil je geen 4 weken wachten op een 2e of 3e partij die een deel van de keten beheerd. Want inzicht bij elkaar is uit den boze. (Kastje naar de muur principe) De enige oplossing die ik zie, trek die man/vrouw zijn/haar kaart in en geef het advies van de fiets. Die kan hij/zij zonder registratie gebruiken en op slot zetten. Of laat hem/haar lekker carpoolen. Wetten en regels zijn leuk, maar soms is het praktisch gezien (zo goed als) onuitvoerbaar. Het ging toch jarenlang prima met papieren treinkaartjes in combinatie met abonnementskaarten. Waarom ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha