Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-08-2019, 09:59 door Anoniem

De 'schaf alles behalve bcc af'-probleemanalyses vergeten dat er binnen organisaties valide use-cases zijn voor die andere opties. Het is alleen wanneer je een groot aantal externen tegelijk wil aanmailen dat bcc ineens heel erg op de voorgrond treedt. Een gebruik dat zelf enigszins bevraaglijk is en ook op andere manier op te lossen, maar dan niet direct in een 'standaard'client. Door Anoniem: Automatisering was ooit bedoeld om dingen makkelijker te maken. Blijkbaar zijn 3 knoppen al te verwarrend genoeg voor niet ICT-ers. Nou, vergeet niet dat er omwille van gladde verkooppraatjes en luchtfietsen op toekomstmuziek enorme voorschotten genomen zijn op dat 'gemak'. 'Geen training nodig, alles is intuitief.' Dat bleek niet te werken maar ondertussen hebben we dus wel een vrijwel digibete (de burger digibeet noemende ambtenaren incluis) workforce die met slechtbedachte, slechtontworpen, en slecht werkende, veel te complexe 'kantoormachines' op hun bureautje moeten werken. Het is een wonder dat er zoveel goed ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha