Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-08-2019, 15:42 door Anoniem

Hallo, Probeer het volgende Gebruik alleen de windows defender als beveiliging. Ik heb gemerkt dat er soms kleine verschillen zijn in het functioneren van de win10 software. Stel Edge als primaire browser in zodat windows optimaal als windows ingesteld is. Ga dan naar windows PowerShell (admin) Dit vind je door met de rechter muisknop het windows icoon aan te klikken. Open PowerShell (admin) en typ in sfc /scannow [tussen sfc en de / moet een spatie!!! Dus: Begin met, als 'Administrator' op de DOS-opdrachtregel, het commando: 'sfc /scannow 'en dan <ENTER>'. Daarmee zorg je ervoor dat Windows 10 even grondig wordt gecontroleerd en indien nodig gecorrigeerd. Misschien is dit een oplossing. Zoek dan weer naar updates (vul in : "naar updates zoeken" in het "vergrootglaasje" links onder in de taakbalk. Overigens heb ik geen KB4512506 in mijn updatelijst staan, maar dat terzijde.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha