Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-08-2019, 08:15 door Bitje-scheef

Door Anoniem: Eigenlijk zie ik ook wel een stukje zorgplicht voor de Telco, als iemand ineens in korte tijd afwijkend belgedrag heeft kun je gewoon automatisch dat land of nummer blocken. Dat is echt niet moeilijk. 450k schade is gewoon niet normaal. Dat botnet verhaal is ook twijfelachtig, heeft iemand al eens eerder zo'n verhaal gezien? je zou bijna vermoeden dat de centrale gewoon gehackt is door uitbuiten een zwakheid of configuratiefout. Ja die is er. KPN heeft dat gewoon, echter moet je wel zelf activeren bij KPN. (KPN Backoffice Support belt je dan dat er ongebruikelijke telefoontjes worden gepleegd met de vraag of dit klopt..) Het botnet wordt gebruikt om bepaalde centrales te zoeken met configuratiefouten/zwakke beveiliging of bepaalde software op clientsystemen die beïnvloedbaar is.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha