Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

21-08-2019, 09:58 door Anoniem

Door Anoniem: Je moet eerst die mevrouw vragen of zo ook met haar gezicht of vinger haar smartphone ontgrendelt. De rechter legt in het vonnis uit waarom dat geen argument is, en geeft er blijk van de situatie heel wat beter te snappen dan jij denkt: dat in het kader van de relatie werkgever-werknemer van belang is dat de vrijwilligheid mist waarvan bijvoorbeeld bij het gebruik van smartphones wel sprake is. Bedoelde gebruikers van smartphones kiezen er vrijwillig voor op die manier te autoriseren, maar dat is in een werksituatie als bij [verzoeker 2] niet aan de orde. Bovendien bestaat er in alle gevallen een alternatieve mogelijkheid om geen vingerscan te gebruiken, namelijk door gebruik te maken van een (pin)code. Jij weer: Die werken vergelijkbaar het het kassa systeem, in de kassa wordt in een HSM een vingerafdruk template hash geprocessed en opgeslagen (de afbeelding van de vinger of je gezicht wordt daarna weggegooid). Ik sluit me aan bij de anderen die er al op gewezen hebben dat je helemaal niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha