Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-08-2019, 00:28 door Anoniem

Door Anoniem: Er wordt echter ook met meerdere maten gemeten. 2nd factor per SMS is nu ineens niet veilig, terwijl mijn zorgverzekeraar me dwingt om in plaats van de 2nd factor per mail die ze altijd gebruikten voor login (extra na login via DigiD) nu ineens over te stappen naar DigiD met 2nd factor, per SMS, want "anders is het niet veilig genoeg". Dus DigiD met SMS is veilig, maar inloggen bij de bank met user/password/SMS is niet veilig. Dat kan natuurlijk niet allebei waar zijn! Heel erg veel wat moet doorgaan voor beveiliging is paniekvoetbal en klantje pesten omdat dat een "veilig gevoel" moet geven. Zie ook: Airport "security" op heel veel vliegvelden wereldwijd, in het bijzonder alles wat de TSA doet. Persoonlijk doe ik helemaal niets met digid en sturen ze maar een briefje. Als dat niet veilig genoeg is, pech, had je de posterijen maar niet moeten privatiseren. Bankieren doe ik overigens ook alleen per post, en zo min mogelijk. Dat de bank het liever niet heeft, nou, ik had de bank ook liever ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha