Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-08-2019, 10:44 door Anoniem

Door karma4: Nieuwe is dat een bedrijfstelefooncentrale aangevallen is en gebruikt is. Dat van dure SMS diensten. het terugbellen naar betaalnummers is oud. De vraag is of de provider ook wat te verwijten valt ivm onverklaarbaar afwijkend gebruik. Ook leuk: https://www.fraudehelpdesk.nl/nieuws/factureren-per-mail-riskant/ "Volgens jurisprudentie over dit soort zaken heeft de betalende partij de plicht om de juistheid van het rekeningnummer te controleren." en "De fraudeurs weten dat men dan niet zo snel naar de telefoon grijpt." Dit is niet nieuw. Dergelijk inventief misbruik was er ook in 1998, 2003 en regelmatig daarna. Nog steeds denken eigenaren dat ze een bedrijfscentrale kunnen installeren zonder beveiligingsmaatregelen te treffen. Gewoon het standaardwachtwoord voor admin o.i.d. In plaats van 4 draadjes losschroeven en verplaatsen tik je nu aansluiting 3479 = 32541. Who cares about security?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha