Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-08-2019, 11:36 door Anoniem

Door Eric-Jan H te A: De allereerste keer dat je met je anonieme kaart naar TLS belt om het teveel afgeschrevene bij vergeten uitchecken of terugvorderen bij vervallen kaart is je anonimiteit aan gort. Kan er bij het opladen nog van een token sprake zijn dan is dat bij deze menselijke interactie beslist niet meer het geval. Dat klinkt wel heel alles-of-niets. Zou het kunnen dat TLS je gegevens enkel gebruikt om de melding af te handelen, je rekeningnummer of andere gegevens niet terechtkomen in systemen die reistransacties afhandelen en dat je gegevens bij de helpdesk weer verwijderd worden als ze niet meer nodig zijn om de melding af te handelen? Zoals ze zouden moeten werken volgens de AVG dus? Ik ben me er echt wel van bewust dat TLS in opspraak is geweest en ik vind dat hun privacyvoorwaarden op meerdere punten niet goed genoeg zijn. Mijn vraag is niet of je er blind in gelooft dat alles bij TLS netjes en feilloos gaat, mijn vraag is of het zou kunnen dat TLS op dit punt werkt zoals het hoort. En ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha