Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-09-2019, 18:08 door Anoniem

Door Anoniem: "Hij wist toegang te krijgen tot e-mails van de financieel directeur en andere medewerkers." Ik weet niet hoor, maar als het in-house email is dan is er niets "wist te krijgen" aan. Als het "in de cloud" is dan is het mischien wat meer werk, want wie is er de aangewezen toegangsverdeler voor de cloudleverancier? Oh ja, de ITer. Maar een inspectie op gele papiertjes op monitoren en onder toetsenborden is ook voor de niet-ITer vaak al genoeg. Door spatieman: een zeer domme,domme actie dus... Zowel van de ITer als van de top van het bedrijf. Mensen vragen hun "goedkopere" vervanging hun werk te leren is altijd goed voor het moreel. Ik was waarschijnlijk gewoon weggelopen, zoek het maar uit*. "You can't fire me! I quit!" is ook een Amerikaanse traditie. Maar dingen actief kapotmaken betekent voor de rechter verschijnen, en dat is net niet wat je wil. * Sterker, dat heb ik een keer gedaan, nadat ik al mijn eigen(!) toegang verwijderd had. "Sorry, ik kan niets meer voor jullie betekenen. Jammer ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha