Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-09-2019, 10:29 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Tegenwoordig is het probleem vooral dat via de phishing site + authorisatie code geen eenmalig bedrag wordt overgemaakt, maar een bankier-app op de telefoon van de phisher gekoppeld wordt aan de bankrekening. Daarna kan de phisher , met z'n "eigen" app de rekening controleren. Daar gaat het artikel NIET over! Als je de tig artikelen over 1ct fraude/ tikkie fraude een beetje gevolgd had, zou je weten dat wat ik schreef - telefoon van de fraudeur toevoegen aan de rekening - wel is wat er tegenwoordig gebeurd, meer dan de eenmalige valse overboeking die 30-8 10:27 beschreef. Inmiddels is dit ook in de update van het artikel verwerkt zie ik : Quote "De politie laat aan Security.NL weten dat de verdachten met de gegevens die slachtoffers invulden hun telefoon aan de rekening van het slachtoffer toevoegden, zodat ze er contactloos op kosten van het slachtoffer mee konden betalen. "

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha