Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-09-2019, 17:33 door Anoniem

Door Anoniem:Voor zover wij kunnen zien geldt er een sterk wachtwoordbeleid voor Twitterpersoneel. Maar het lijkt dat dit beleid niet voor de manager geldt. O, dus het personeel moet wachtwoorden serieus nemen, maar managers mogen het zich gemakkelijk maken ten koste van de security? Wat is dat nu weer voor een flut security beleid. Foei! Het wordt wel weer duidelijk dat managers eerder minder dan meer te vertrouwen zijn. (goh, waarom verbaas ik me niet?) Dit is een verkeerde interpretatie van het woord "manager" in de oorspronkelijke tekst. Als je die in context lees, blijkt dat men hier "beheerder" bedoelt. In de parktijk worden sterke wachtwoorden afgedwongen door het managementsysteem voor gewone accounts. Maar voor beheer worden vaak beheersaccounts aangemaakt. Daar wordt vaak geen policy afgedwongen. Beheerders, die ook maar gewoon mensen zijn, zullen dan vaak een simpel wachtwoord kiezen. Peter

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha