Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-09-2019, 21:26 door Anoniem

Door Anoniem: Ik heb het zelfde probleem. Oorzaak ik had een scanner, want de ING app werkt niet via Windows Phone. Ik heb nu nieuwe Android mobiel en daar de ING App opgezet, maar die werkt alleen als je de scanner deactiveert. De App werk nu, maar ik kan via de PC niet meer inloggen op Mijn ING. Dan krijg ik de boodschap "U kunt niet verder". Een vervelende bug in het toch al erg traag werkende website. Ik kan ook geen Ideal meer via mijn PC. Wat een blunder van een fout! U heeft zelf de dingen gedaan en geeft nu de schuld aan de ING? Er is nooit beweerd, dat de app op een Windows phone zou werken, daar is het aantal mobieltjes te klein voor. Er is ALTIJD aangegeven, dat het een keus is tussen een scanner of de app. De website werkt op normale snelheid, dus er is bij u iets anders aan de hand. Ideal werkt nu via de app, die u zo nodig moest installeren!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha