Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-09-2019, 07:16 door Anoniem

Door Anoniem: Alsof iemand er ook maar in zou trappen! Alsof je van PostNL (of DHL... waar ik momenteel ruzie mee aan het maken ben) dit soort persoonlijke, vriendelijke, up-to-date communicatie zou mogen verwachten. Ik ontvang ze regelmatig van PostNL. Een webwinkel kan PostNL inschakelen om dat soort voortgangsberichten te sturen. Voordat je gaat steigeren dat ze de AVG daarmee overtreden: als ze een nette bewerkersovereenkomst hebben dan mag het. Ik heb (op wegwerp-emailadressen die ik ervoor gebruik en die ik makkelijk terugherken) nog nooit een e-mail van PostNL of een ander ontvangen voor een ander doel dan die berichten over de voortgang van de bezorging. En er zijn mensen die niet kijken naar URLs van websites, niet kijken naar e-mailadressen, niet zien dat er iets niet klopt. Er zijn digibeten die zo volledig zijn geconditioneerd om bij een vraag in elke onverwachte pop-up maar op "ja" te klikken, omdat ze de computer niet begrijpen en denken dat de computer het wel beter zal weten, dat ze ook op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha