Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-09-2019, 23:47 door Anoniem

Door Wilbert Wintergaard: Door Anoniem: Ik heb hem binnen. Morgen maar eens kijken naar het zaakje, eerst maar eens de ING opzoeken voor wat vragen. Activeren ging niet zo handig, maar ja... nieuw ding. De tweede poging om het te activeren ging goed. De clou: Scanner uitzetten; uitloggen bij de ING en alle geschiedenis wissen (Browser) en opnieuw beginnen. Het apparaatje is wel vergevingsgezind/coulant heb ik gemerkt. De letters op het schermpje vind ik wel van kabouterformaat maar een leesbril +3 doet wonderen) Vanmiddag (dindag) voor de lunchbreak even maar naar ING kijken. De Browsergeschiedenis is een belangrijk gegeven. Het staat als het goed is ook maar 5 minuten aan voordat het weg is. Die zit inderdaad in zo'n oranje doos. Maar het kan zijn dat ING dicht is dan probeer ik het even nog via de openbare gelegenheid in de boekenstal en daarna verkas ik naar de luie stoel om de hoek. Als het niet lukt binnen 15 minuten moet ik helaas 1 financial asset op de bbq gooien om wel gehoord te worden bij ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha