Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-09-2019, 10:30 door Anoniem

Door Anoniem: Dat ze de klachten niet aankunnen is duidelijk uit de reacties. Maar er is ook een andere kant van typisch Nederlandse ambtelijke inefficiëntie en onwil. Mijn ervaring is dat na drie maanden [...] Ik zie niets in je beschrijving dat inconsistent is met dat ze het niet aankunnen. Waaruit blijkt de inefficiëntie en onwil die jij constateert? Dat je over een lange periode standaardberichtjes ontvangt is absoluut niet hoe je zou willen dat het functioneert, maar als een organisatie werkelijk een overvloed aan werkaanbod niet kan bijbenen omdat ze er domweg het budget en de mensen niet voor hebben, dan heb je om zoiets te verklaren geen onwil of inefficiëntie nodig maar ben je er met gebrek aan budget en mensen al. Ik claim daarmee niet dat inefficiëntie en onwil onmogelijk zijn, ik zie er alleen geen aanwijzingen voor terwijl de forse groei van de klachten en meldingen het volkomen plausibel maakt dat ze het inderdaad niet kunnen bijbenen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha