Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-09-2019, 12:00 door Anoniem

Door Anoniem: Is er al een bank die de noodzaak voor het verwerken van telefoonnummers heeft aangetoond? Indenficatie , communicatie, fraude meldingen? Ik denk meer dan voldoende redenen, waarbij SMS er ook nu nog 1 is. Ik zie geen problemen met de verwerkingen van je telefoon nummer Het staat je natuurlijk vrij om je creditcard op te zeggen, maar als het gehele bankenkartel besluit met SMS codes te werken kan er natuurlijk geen sprake meer zijn van vrije keuze. Is er een kartel? Immers men moet gewoon volgens de wet de beveiliging verhoren. En dat zonder dat er ook maar iemand is die duidelijk maakt waarom open standaarden (webauthn!) niet zou voldoen. Misschien.... Als men geen internet toegang geeft? Data verbruik is nog niet overal mogelijk, zeker buiten Europa. Daarnaast is webauthn ook een stuk lastiger en complexer en minder gebruikers vriendelijk, nog afgezien slechte controle. Niks telefoonnummers verwerken, niks vage apps installeren en je gebruikers verplicht een telefoon laten aanschaffen. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha