Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-09-2019, 11:26 door Anoniem

Door Anoniem: Leuk, zo'n scanner. Maar tot op heden is ING niet eens in staat gebleken om het ding te bezorgen. De website doet het nog steeds niet. Het kantoor kan het niet. De helpdesk zegt het gedaan te hebben, maar na de beloofde 10 werkdagen nog steeds niks ontvangen. Inmiddels maar gewoon een rekening bij de rabo geopend. Daar snappen ze het wel. Als ING nou zo vreselijk graag van klanten af wil, ZEG het dan gewoon. Dit gefaal kost alleen maar tijd. En per saldo gebeurt hetzelfde: ik ben weg. Ohja... nog iets met een hypotheek. Ben benieuwd hoe erg ze gaan piepen als mijn salaris daar nu niet meer binnen komt. Kunnen ze die hypotheek ook steken op een plekje waar de zon niet schijnt. Je zou een beetje aan zelfreflectie kunnen doen. Honderdduizenden mensen gebruiken de website, alleen bij jou gaat het niet, DUS is de ING fout, is het misschien mogelijk, dat de fout bij jou zit?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha