Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-09-2019, 13:57 door Anoniem

Door Anoniem: De vraag is WAAROM de medewerker de informatie op een briefje heeft geschreven. Worden deze persoonsgegevens gebruikt om een patiënt te identificeren, dan zou dit ook met een patiëntennummer kunnen. Dan is de privacy van de betrokkene niet direct geschonden en is de workflow weer een stuk veiliger. Lijkt mij een mooi PDCA-verbeterpunt voor de directie van het Haga. Patiënt nummers kunnen gemakkelijk verwisseld worden en zeggen ook niet zoveel als je er over praat. Nummers kunnen gemakkelijk verwisseld worden. Daarnaast heeft dit ook weer erg het gevoel voor een patiënt dat je een nummer bent. Iets wat je juist helemaal niet wilt. PDCA klinkt leuk, maar lost niet het probleem om. Klinkt meer als een stukje management taal. Je opmerkingen staat erg ver van de werkelijkheid af en je hebt duidelijk geen idee hoe ze zorg werkt. Ben je toevallig een manager? Het ontslag van de medewerker zou zeker aangevochten moeten worden.Op basis waarvan zou jij dit zien? De betreffende persoon heeft hier ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha