Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-09-2019, 16:04 door Anoniem

Door Anoniem: Wat betekent dit voor mij als werknemer/eindgebruiker? Mijn werkgever heeft op mijn laptop Pulse Secure geïnstalleerd, een oude versie uit 2016 (versie 5.2.4) en deze VPN moet ik gebruiken om bij mijn werk in te loggen. Het gaat om dit probleem: CVE-2019-11510 https://cve.mitre.org/cgi-bin/cvename.cgi?name=CVE-2019-11510 Als doorsnee eindgebruiker kunt u hiertegen weinig tot niets zelf uitrichten, behalve dan de Pulse Secure VPN account voor uw werk tijdelijk te niet gebruiken, totdat zeker is dat het probleem is verholpen. Uit de berichtgeving valt op te maken dat het probleem aan de server zijde ligt -- dus bij de werkgever --, dus niet per se in de door u gebruikte Pulse Secure client op uw laptop. De client op uw laptop is wel verouderd, en moet ook bijgewerkt. Hoe onveilig heb ik mijzelf (en mijn bestanden, wachtwoorden etc.) het afgelopen half jaar gemaakt? Heeft nalatigheid van mijn werkgever mij mogelijk schade berokkend? Dat wil ik eigenlijk wel weten. Als de directie en het ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha