Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-10-2019, 10:11 door Anoniem

Door Tintin and Milou: Dit hoeft niet direct een MitM te zijn. Kan ook verklaard worden door andere services. Proxy service ertussen is wel een "man in the middle" al is het mischien niet direct (bedoeld als) een aanval. Als je inkomende verbindingen ongevraagd via een ander apparaat lopen is het wel even een goede vraag wat je ISP denkt dat ze aan het doen zijn. Het is niet om de "last mile" te ontlasten, dus wat wel? Ik heb eigenlijk nooit gezeik met ziggo. Werkt in de hele familie stabiel en snel. Ik zou Ziggo dus betrouwbaar beschouwen. Anecdotisch, we hadden eindeloos problemen met af-en-toe uitvallende verbinding. Helpdesk bleef maar naar de horizonbox (ipv cisco routermodem) danwel "de wifi" wijzen (mijn testen waren allemaal bedraad), tot ik zelf maar eens belde en flink de poot stijfhield en doorbrak tot de tweede lijn. Toen kwam er een mannetje en bleek er een verbinddingsstuk in de straatkast rot. Dat kostte enige maanden om dat op te lossen. Die indruk van ziggo bij mij kon beter. Maargoed, ik ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha