Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-10-2019, 13:19 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Maar ik mag toch aannemen dat Robin Mobile nadat dit allemaal heeft plaatsgevonden wel het nummer van de beller verstrekt aan de klager? Of KPN de zaak sluit of niet maakt daarbij niet uit lijkt me. Er is voldaan aan de voorwaarde dat er een onderzoek gedaan is, alvorens het nummer van de anonieme beller te verstrekken. Dat deed KPN dus niet goed: als de beller een callcenter is gaf KPN niet door wie gebeld had maar deed de zaak af met een verwijzing naar het belmeniet-register; en KPN weigerde onderzoek te doen zonder toestemming om het telefoonnummer van de klager door te geven aan de beller. Dan heb je niet begrepen hoe dit werkt. Zelfs bij een anonieme beller van KPN naar Robin Mobile WEET die laatste wat het nummer van de beller was. Ze geven het alleen niet door aan de klant omdat er een bitje in de call setup staat dat het een onderdrukt nummer is. De procedure is kennelijk dat ze dit pas mogen geven nadat er een onderzoek gedaan is, maar ze zijn dus NIET afhankelijk ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha