Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-10-2019, 12:53 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Nu hebben we sinds één jaar een nieuw nummer, is heel lang goed gegaan tot de onzin weer zomaar uit het niets begon. Zie mijn reactie hierboven over het bel-me-niet-register en daarnaast hoef je bij een vastnummer maar 6 of 7 nummers te raden. Daar gaat het niet om ze raden echt niet de nummers hoor, want ze hebben je meteen bij de juiste naam (staat in hun systeem). Ze komen dus toch echt wel via de telecommunicatie keten of in mijn geval mijn ISP (Internet Service Provider) aan deze gegevens. Kan me niet anders voorstellen, ons oude nummer staat nog altijd in het modem erbij maar is ontoegankelijk gemaakt i.v.m. spam.. Waarom heeft het ACM KPN op de vingers getikt? Lijkt me logisch, ze geven geen optie om anonieme bellers te blokkeren dan is punt 1 en punt 2 ze verkopen de data (naam, adres, leeftijd en telefoonnummer) aan bedrijven! Hoe komen ze anders achter al deze gegevens? 1+1=2.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha