Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-10-2019, 09:49 door Anoniem

Door Briolet: Door Anoniem: "This product was phased out on: 2017-08-01 " https://eu.dlink.com/xk/sq/products/dir-655-wireless-n-gigabit-router 6 jaar is bejaard voor een consumentenrouter. Ook als een product "phased out" is, dan kun je nog wel support blijven geven voor lekken. Als iets hardwarematig nog goed mee kan, is het onverteerbaar dat je iets op grond van software moet afschrijven. Zelf heb ik een Airport extreme 3th generation. Deze zijn van 2009 tot 2011 verkocht. Daarna is hij door de 4th generation vervangen. Voor security lekken geeft Apple nog steeds support op deze meer dan 8 jaar oude router. En volgens mij ook nog op hun 1st generation model uit 2007. Als ik naar een heel andere branche kijk zie ik ook heel lange termijn support. MIele houdt b.v. 25 jaar lang onderdelen in voorraad voor verkochte modellen. Dus als er iets triviaals stuk gaat kun je dat onderdeel er 25 jaar later nog bij krijgen. Dit soort service is ook iets dat klanten voor een bepaald merk laat kiezen. Oude ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha