Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-11-2019, 17:49 door Anoniem

Door Anoniem: Door Wilbert Wintergaard: Het staat al tussen dubbele aanhalingstekens. Er bestaan dus geen "consumentvriendelijke" oplossingen voor problemen die rechtstreeks in verband staan met omzetverlies. Het is een zoethoudertje; beter gesteld: je reinste flauwekul. Of je lost het op en dat is altijd rechtstreeks, of indirect ten nadele van de klant, of je doet niets en laat het gaan. Een middenweg bestaat niet. Jij vindt die poortjes bij de uitgang van een winkel ook "rechtstreeks of indirect ten nadele van de klant"? Jammer klant, u kunt onze artikelen niet meer zonder betalen meenemen! Ik denk dat dat wel wat kortzichtig is. Voor de betalende klant is het niet nadelig als er gesneden wordt in het aantal klaplopers. En die klaplopers zijn geen klant dus daar heeft het ook geen betrekking op. Het is wel degelijk in enige mate klantonvriendelijk dat je als brave burger periodiek geconfronteerd wordt met een alarm dat onterecht afgaat. Of dat ik mijn boodschappentas bij de zelfscan van de Albert ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha