Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-11-2019, 19:07 door Anoniem

Door Anoniem: Lekker boeiend of Xs4all al dan niet KPN gaat heten. Ze zijn al sinds jaar en dag KPN. Het is enkel rebranding (marketing). Het schrappen van de naam verlaagt de drempel enorm om straks de technische mogelijkheden, de policies en het serviceniveau gelijk te trekken aan die van KPN-klanten. Ik vrees ernstig voor de continuïteit mijn vaste ip-adres, mailserver, en on premise cloud. Die continuïteit leek onder de xs4all-vlag redelijk veilig; gaat al meer dan twintig jaar goed. Nu ik een brief van KPN krijg met "Voor u verandert er niets", ben ik er niet gerust op, juist vanwege de nadrukkelijkheid ervan. In het "just rebranding"-verhaal uit de koker van KPN zit geen enkele garantie. Zodra Freedom een fatsoenlijk alternatief biedt, stap ik over.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha