Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-11-2019, 16:20 door Anoniem

Een gouden regel voor mensen die klanten service verlenen: Als je het één keer verziekt, dan moet je een klant tussen de 12 en 14 keer aangenamer verrassen dan hij eigenlijk verwacht had. Dat is overigens niet mijn mening. Ik heb het ooit geleerd van twee Amerikaanse professoren (notabene) op een hele dure cursus in Brussel. Die hadden daar diepgaand onderzoek naar gedaan en kwamen uit op dat getal. Qua mening moet ik zeggen dat ik uit ervaring inmiddels denk dat dat cijfer klopt. Mijn ervaring met Apple: 1. Met systeem 7.5 en een gloednieuwe laptop. Update na update en het ding bleef crashen na gemiddeld 10 minuten. Dan maar Windows. 2. Lang daarna toch maar eens een iPhone geprobeerd. Want iedereen had er ineens eentje. Maar ik bleek daar een heleboel dingen niet op te "mogen" van Apple. Vooral morele bezwaren die die iPhone bleek te hebben. Na een tussenstap dan maar Android. 3. Je mocht van alles niet zien op een iPhone, laat staan bepaalde apps maken. Ik was erg innoverend bezig. Dat kon dus niet op ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha