Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-11-2019, 17:06 door Anoniem

Door Anoniem: Oef.......... Een ..... Tikkie-betaalverzoek. Dit verzoek leidde naar een phishingsite. Met de ingevulde bankgegevens kon de man geld van de rekening van het slachtoffer stelen. Zo werden er onder andere cadeaukaarten bij Bol.com gekocht. ............ Hoe kan het dat het stelsel van tikkie-betalingen ook NEP betalingen autoriseert en afrond?? En werd/is het mogelijk omdat je bijvoorbeeld Android APK's kan uitkleden en dat zo'n aangepaste android app dan toch geaccepteerd wordt binnen het tikkie-internet verkeer? Is de api-sandbox.abnamro.com doorbroken? De https waar het op zou draaien? Kon het omdat ABN Amro voor tikkie verzoeken json gebruikt? Is de optie "transfer money to other Tikkie users regardless of whether you know their IBAN" die ABN Amro op 22 November 2018 bekend maakte ook echt verstandig? Je hebt gelijk op het moment dat de tikkie app (die geen tikkie app is) op de echte tikkie uitkomt. Het is eenvoudig om een inlogpagina van een bank na te maken, het is niet moeilijk om ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha