Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-11-2019, 14:02 door Anoniem

Als je je de investering niet kunt veroorloven dan kun je dat gebrek moeilijk de werknemer aanrekenen. Dan moet je eerst eens kijken of je je gewenste serviceniveau (waarschijnlijk 24/7) niet moet aanpassen naar de realiteit. En naar de inkomsten die je behaalt, c.q. de prijzen die je je klanten rekent. Alle klanten eisen wereldservice. En een slimme ondernener weet hoe en waar de kadootjes weg te geven om de klant te binden. Maar je kunt de privesfeer van je personeel niet kado doen omdat je daar geen zeggenschap over hebt. Of beter ondernemen, zodat de veeleisende klant ook begrijpt dat je 80 telefons moet aanschaffen. Of een goed team bouwen. Als een goed team er even flink op los improviseert thuis zodat iedereen volgend jaar een mobiel van de zaak krijgt kaan ook wonderen doen. Als je meteen al moeite hebt met wat je wettelijk kunt afdwingen, dan zou ik de teamgeest even vergeten en me storten op beter ondernemen.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha