Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-11-2019, 14:13 door Anoniem

Door Anoniem: Hoe ga je om met een werknemer die die app wel heeft geïnstalleerd maar die de smartphone thuis heeft laten liggen of hem kwijt is, of als die smartphone kapot is? Kan iemand dan meteen niet werken of is er dan een alternatief beschikbaar, bijvoorbeeld een hardwaretoken? Kunnen medewerkers die de app niet willen of kunnen installeren niet van dat alternatief gebruikmaken? Zelf zat ik onlangs in zo'n situatie. Mijn telefoon leek stuk en zonder kan ik mijn werk niet meer doen, ondanks dat een telefoon strikt genomen niet nodig is voor het werk. Dan moet er eigenlijk halsoverkop een andere aangeschaft worden, terwijl je toch liever rustig op zoek gaat naar een geschikte vervangen en interessante deal. Gelukkig bleek het mee te vallen en kwam de telefoon uiteindelijk toch weer op gang, maar ik weet niet wat ik anders had gedaan. Ik denk dat ik het probleem aan mijn werkgever teruggegeven had.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha