Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-11-2019, 19:20 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Door Anoniem: Jamaar de banken waren toch veilig? ??? Phishing en bankpasfraude gaat toch over de gebruikers, niet over de banken? Je bent klant van een bank om dit soort risicos niet zelf te dragen. Die pas krijg je van de bank, de app ook, de website is ook al van hunnie. Het hele bestaansrecht van retailbanken begint met "je kan ons met jouw geld vertrouwen." Dus zeggen "jamaar de gebruikers"... nee, ze zijn klant van de bank. Dus als jij als klant zelf die gegevens verstrekt, is het volgens jou de schuld van de bank, dat die gegevens gebruikt/misbruikt worden. Bijvoorbeeld als je als klant dat in goed vertrouwen doet, wellicht wel. Want het is de bank z'n idee geweest om je een systeem voor te schotelen waar dat een gevaar is. Wellicht hadden ze ook een systeem kunnen verzinnen waar het minder een gevaar is. En aangezien zij het voorschotelen doen, hoort ook het risico en dus de druk een beter systeem voor te schotelen, bij de bank te liggen. En dat is ook ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha