Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-11-2019, 19:50 door Anoniem

Waarom zou juridisch er onderscheid nodig zijn tussen 'on device' en 'in the cloud' authenticatie? Hoewel de stelsel natuurlijk technisch verschillend zijn zijn is het in de basis toch al snel dat de gegevens tijdens verwerking ook nog elders inhoudelijk worden ingezien? Voor zover mij duidelijk is vindt er in essentie voor authenticatie altijd een pairing van gegevens en matching ervan plaats. Of dat nou op het apparaat plaatsvind of op het apparaat met hulp van internet verbinding & servers, het doel waarvoor het wordt gedaan is hetzelfde. De hoofdfuncties in de systemen bieden grotendeels ook dezelfde mogelijkheden. En volgens mij willen toezichthouders regels toepassen die niet of nauwelijks binnen 5 jaar na invoering door een breder scale van technieken en mogelijkheden achterhaald kan raken. De onderdelen die op het apparaat de authenticatie mogelijk maken staan altijd direct en indirect in verbinding op een of meervoudige wijze met de rest en de andere functies van het apparaat. Dus ja er is in ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha