Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-11-2019, 16:25 door Anoniem

Door Anoniem: Ik struikel meer om het feit dat ik juist helemaal niet wil dat de MFA authenticatie gaat via een device waarvan je het beveiligingsbeleid niet kan afdwingen en geen informatie van deze authenticator hebt. Hoe weet ik dat deze makkelijke smartphone gebruiker uberhaupt een lock op de smartphone heeft. of lekker makkelijk 12345 of 0000 om te unlocken? Of notifications op je lock-screen waaronder de MFA code uit de app of de SMS code(in geval van Microsoft/Azure MFA) Ik heb dan wederom voldoende om je user/pass te achterhalen, en hoef alleen het device maar te hebben? Alleen zakelijke smartphones die middels een MDM oplossing gemanaged kunnen worden m.b.t de beveiliging van dat device komen in aanmerking voor een MFA authenticatie. Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid. Maar het hangt van je requirements af. Het is een 2de factor authenticatie. Om er ook maar iets te mee kunnen doen, moet je dus een UserID, wachtwoord en een token hebben. Met alleen het token kun je niets, want je hebt geen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha