Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

01-12-2019, 11:02 door Anoniem

Ik heb geen idee van de details maar mijn ervaring is dat een SMS ook best een tijdje in het netwerk kan blijven rondzingen totdat de terminal (telefoon) beschikbaar komt (aangezet wordt en zich aanmeldt). Een getal van 72 uur staat me bij. En als mijn nokia 6210 (uit 2000) een SMS teveel krijgt dan zegt'ie "inbox vol" en dan moet je even je inbox opschonen voor je het bericht krijgt. Geen idee wat daar de time-outs zijn. Om dit precies uit te zoeken heb je denk ik een telecom-nerd nodig met toegang op de SMS-centrale, om te kijken wat er precies aan de hand is. Het enige wat ik zo kan bedenken is "herstart je telefoon", en dat is nou niet echt diepgaand probleemoplossen. Op het security-vlak is dit een hele slechte beurt van de credietkaartmaatschappijhelpdeskmedewerker, want "dan maar een ander nummer proberen" is een uitnodiging aan een eventuele jouw impersonerende beller om dan z'n eigen telefoonnummer op te geven en zo dus toegang te krijgen tot jouw credietkaart.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha