Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-12-2019, 11:04 door Anoniem

Door Anoniem: Ik kom al jaren niet meer bij de appie precies vanwege hun steeds verder oprukkende afkeer van contant. Dat registreert hier als klantenhaat, dus ga ik wel naar een andere grutter. Zolang dat nog kan. Alsof niet alle grutters bezig zijn met te kijken naar dergelijke ontwikkelingen. Oh, ze kijken er wel naar. Maar daar zit ook een groot stuk kat-uit-de-boom-kijken bij. En "meer technologie" bijvoorbeeld met als doel "minder personeel in de winkel" betekent niet automatisch "meer winst". Want als de klanten het niet prettig vinden en ze blijven weg, dan win je er niets mee. Zelfscannen met zo'n scanding in de hand (wat ik nog steeds niet doe--zo'n scanding kan bijvoorbeeld ook goed voor tracking gebruikt worden, en er zit een grens aan hoeveel werk ik de supermarkt uit handen wens te nemen) en dan afrekenen bij een kassa met een mens en nog steeds contant kunnen betalen is wat anders dan je boodschappen aan een apparaat uit een luchthavenhal voeren en alleen maar met pas kunnen betalen. En owee ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha