Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-12-2019, 11:03 door Anoniem

Je kan inderdaad eens beginnen met contact met de klant opnemen dat je een klacht gekregen hebt. Het is wellicht goed op te merken dat dit niet automatisch hetzelfde is als de spam-problematiek waar je er eigenlijk vanuit moet gaan dat de spammer een veel groter probleem representeert dan alleen de ene klager doet vermoeden en je 'm dus maar beter gelijk van je systemen moet afdonderen. Zo'n "vergeet me aub"-vraag is juist waarschijnlijker specifiek op de ene klager, en dus kun je best eerst eens contact opnemen en om te beginnen een beetje vriendelijke druk uitoefenen dat de webstekbeheerder zich van z'n taken kwijt. Wat ook best kan betekenen dat'ie een duidelijk verhaal heeft waarom het belang van publiceren toch groter weegt dan het belang van de klager om niet gepubliceerd te worden. Maar zorg dan dus dat'ie contact opneemt met de klager en laat ze het netjes uitzoeken. Ik denk dat dat de eerste taak zou moeten zijn van de hoster als eerste escalatiepunt. Ook omdat je zoveel mogelijk niet alras wil ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha