Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-12-2019, 13:26 door Anoniem

``De man ontving op zijn telefoon een sms-bericht dat van zijn bank afkomstig leek en meldde dat zijn bankpas was verlopen.'' Als ik zulke dingen lees ben ik altijd weer blij dat ik de bank mijn mobiele telefoonnummer niet heb gegeven. Als echt dan heeft de bank wat uit te leggen. ``Om een nieuwe bankpas te krijgen moest de man zijn oude pas opsturen, wat hij ook deed. Daarnaast logde hij in op een phishingsite waar hij zijn gegevens invulde.'' Mijn ervaring is dat ik af en toe een nieuwe bankpas krijg opgestuurd en dan wordt vanzelf de oude ongeldig. Meestal ongevraagd en ruim voor de eigenlijke afloopdatum die op de pas staat. Wat soms tot momentele paniek leidt, en een extra trip naar huis om de passen te wisselen. Oude opsturen heb ik nog nooit van gehoord, zeker niet eerst opsturen. Gegevens invullen? Die weet de bank al. Dus de procedure is ineens anders en dat zonder vooraankondiging op papier van de bank. Allemaal tekenen aan de wand dat er iets niet in de haak is. Toch neem ik het deze man niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha