Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-12-2019, 07:36 door Anoniem

Door Briolet: Het probleem is, is dat gebruikers gemak willen en als een bank te veel veiligheid toevoegt, de klanten naar een andere bank overstappen. Dan doe je het verkeerd, als bank. Het is niet zo dat veiligheid en "gemak" een nulsom vormen, oftewel veiligheid is geen synoniem voor ongemak. Dat is wel hoe bijvoorbeeld overheid het graag doet voorkomen, zie het dichtsbijzijnde vliegveld, maar het is niet waar, zie vliegvelden in Israël. ("Wij" volgen hier meestal het voorbeeld uit de VS, experts in pompeus paniekvoetbal, maar niet echt experts in werkelijke veiligheid.) Of in dit geval, het te kostbaar vinden om met twee pasjes en gescheiden accounts te werken. Zo'n 2e pasje kost je toch een paar tientjes extra per jaar. Ik denk dat dit vrij makkelijk ondervangbaar is door niet onmiddelijk voor dat extra pasje te rekenen. Zo'n pas kost wat, een euro om te laten drukken en verder niet zo gek veel. Dat geld is dan ook vrij duidelijk "vragen wat we vragen kunnen". Ik herinner me dat rekening en pas ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha