Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-12-2019, 13:04 door Anoniem

Door Anoniem: Dat was voor mij de redenen om ook een ing rekening aan te maken, alleen om te pinnen. Ik heb dit eens aangekaart bij de Rabobank, maar het moest allemaal ze eenvoudig mogelijk. Mijn idee was heel simpel, gewoon een wachtwoord er bij om in te loggen zo als de ing het nu heeft. Helemaal mee eens. De Rabo en ABN moeten gewoon een extra gegeven vragen bij het inloggen wat niet op het bankpasje staat voorgedrukt. Een dingetje maar, wat de klant wel weet, maar niet op het pasje staat en wat ook niet afgekeken kan worden bij het pinnen op straat of in de winkel. Klanten van ING moeten tegenwoordig op last van de EU, hun inlog bevestigen met een TAN code die per SMS wordt toegezonden. Dat zou de Rabo ook kunnen doen, maar de Rabo glipt weer door de mazen van het EU net. En dat terwijl de ING al veiliger was, want gebruikersnaam en wachtwoord zijn alleen bij de klant bekend. En als iemand én zijn gebruikersnaam én zijn wachtwoord én zijn telefoon aan een crimineel geeft, ja dan is het ook eigen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha